• مدیریت

    شرکت ارتباطات داده نما فعالیت ابتدایی خود را درزمینه خدمات فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۰ آغاز نمود و از سال ۸۱ در زمینه تامین و فروش تجهیزات اکتیو شبکه های رایانه ای (سیسکو و تجهیزات وایرلس) به صورت گسترده شروع به فعالیت نمود.

    این شرکت ارائه پهنای باند گسترده متقارن ماهواره ای به سرویس دهندگان اینترنتی را در نقاط محروم ایران و افغانستان تا سال ۱۳۸۶ در دستور کار خود قرار داده بود و با توجه به پیشرفت زیر ساخت فیبر نوری مخابرات ایران این خدمت رسانی پایان یافت. ارائه محصولات متنوع شرکت میکروتیک از سال ۱۳۸۵ و اخذ نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران و برگذاری دوره های بین المللی میکروتیک با مدارک و آزمون رسمی، اتصال دفاتر و شعب سازمان ها و کارخانجات بخشی از فعالیت های اصلی داده نما بوده است.

    طرح تامین و تجهیزات اتصال سازمانهای دولتی استان اصفهان به استانداری (فاز اول ۳۰۴ سازمان) برروی بستر شبکه های بیسیم در سال ۹۰ از جمله فعالیت های گسترده داده نما در سال های اخیر بوده است. در حال حاضر این شرکت با مونتاژ محصولات خاص رادیو و آنتن های WimaxNear به صورت انحصاری در ایران، آمادگی کامل خود را جهت ارائه ظرفیت های نقطه به نقطه با بیش از ۱Gbps (یک گیگابایت بر ثانیه) و همچنین اتصال نقاط با مسافت طولانی بر روی بستر وایرلس و ماکرو ویو اعلام می دارد. دوره های تخصصی آزمون پیشرفته و جامع شبکه های بیسیم (وایرلس) و میکروتیک با آزمون بین المللی توسط این شرکت با استقبال گسترده دانشجویان از کشور های ایران ، عراق ، افغانستان وامارات قرار گرفته است. راه اندازی مراکز تلفنی تحت شبکه (IPPBX) و راه حل های جامع VoIP، ارائه محصولات جدید سیسکو و تعمیرات تخصصی تجهیزات وایرلس و سیسکو از جمله فعالیت های این شرکت در سال های اخیر بوده است.

 
  • واحد فروش و گارانتی

    زمینه فعالیت این واحد در جهت فروش محصولات متنوع شرکت ارتباطات شبکه داده نما و رسیدگی به امور گارانتی می باشد. جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اهداف این مهم این واحد می باشد.

  • فعالیت این واحد منوط به اجرای لینک های Point To Point و Point To Multipoint، اجرای پروژه های Passive، دوربین مدار بسته و پشتیبانی فنی از مشتریان در تمام امور مذکور می باشد.

    برای ارتباط با این قسمت با شماره تلفن های ۱۲-۳۶۶۱۸۵۱۰-۰۳۱ و ۸۰۰-۹۵۰۱۲۶۰۰-۰۳۱ داخلی های ۱۹ و ۲۰ تماس حاصل نمایید.

  • این واحد در جهت انجام پروژه های VoIP، ارائه Solution در زمینه پروژه های شبکه های باسیم و بیسیم، VoIP و همچنین ارائه خط مشیهای نو برای پیشبرد هرچه سریعتر اهداف شرکت داده نما به فعالیت می پردازد.

    برای ارتباط با این قسمت با شماره تلفن های ۱۲-۳۶۶۱۸۵۱۰-۰۳۱ و ۸۰۰-۹۵۰۱۲۶۰۰-۰۳۱ داخلی های ۱۶ و ۳۴ تماس حاصل نمایید.

  • زمینه فعالیت این واحد برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی وایرلس و مایکروویو ، VoIP، میکروتیک و همچنین برگزاری سمینار های آموزشی می باشد

    برای ارتباط با این قسمت با شماره تلفن های ۱۲-۳۶۶۱۸۵۱۰-۰۳۱ و ۸۰۰-۹۵۰۱۲۶۰۰-۰۳۱ داخلی ۲۶ مهندس احمدی تماس حاصل نمایید.

  • انجام و پیگیری امور مالیاتی و بیمه و همچنین امور مربوط به ورود و خروج کالا از شرکت به عهده این واحد می باشد

    برای ارتباط با این قسمت با شماره تلفن های ۱۲-۳۶۶۱۸۵۱۰-۰۳۱ و ۸۰۰-۹۵۰۱۲۶۰۰-۰۳۱ داخلی ۱۱ تماس حاصل نمایید.

فرم همکاری با ما